Thursday 12 February 2009

Suntem incapabili sa ne vedem propria viata. Cel putin eu sunt sigur. Poate ca intr-un final chiar sunt o pesimista innascuta, intrucat vad numai lucrurile care-mi lipsesc, nu pe cele pe care le am...
Am primit doua mesaje frumoase care imi reaminteau ca viata mea e bogata. Unul imi spunea sa ma bucur de libertate si celalalt de experientele traite. E adevarat... Uitasem ca sunt libera sa fac ce vreau si ca am avut parte de experiente minunate, am cunoscut oameni, am vazut locuri. Si atunci de ce sunt atat de avida de mai mult si de ce nu pot sa vad propriile lucruri frumoase din viata mea.
Pentru ca le vad pe cele din viata altora si gresesc facand comparatii... Mi-e rusine, dar trebuie sa-mi recunosc propria micime.

2 comments:

  1. Fericirea inseamna sa-ti doresti doar ceea ce ai.
    Greu..intr-o lume al carei model social te obliga fara sa vrei sa-ti doresti cat mai mult

    ReplyDelete
  2. Ai perfecta dreptate! Uneori e bine sa ti se reaminteasca. Multumesc!

    ReplyDelete