Wednesday 25 February 2009

He's just not that into you!

M-am apucat sa citesc "He's just not that into you" si am avut niste revelatii extraordinare. Cartea cuprinde sfaturile unui barbat care nu este neaparat un guru in materie de relatii, ci un barbat care stie cum gandesc ceilalti barbati. Simple as that.

Concluzia cartii este una singura: sa incetam sa le mai gasim scuze barbatilor, ei sunt pur si simplu terorizati de ideea de a spune adevarul unei femei si ii ofera semnale. Daca este cu adevarat into you atunci va gasi metode sa te contacteze si sa-ti arate. Iar datoria noastra este sa fim fermecatoare si noi insene si sa nu le dam mai multa atentie decat ne acorda ei noua.

Toate bune si frumoase, este foarte logic ce citesc in carte si deodata o mare presiune se ridica de pe umerii mei. Ma regasesc de asemenea in mai toate exemplele si povestioarele din carte, insa deodata am o crunta revelatie: pana acum toti barbatii pe care i-am intalnit (cu exceptia unuia singur, dar evident eu nu eram asa "into him" caci procedam asemenea unui barbat haituit de o femeie) nu erau "that into me". Si cu toate ca autorii incearca intruna sa pastreze o nota pozitva si un aspect glumet, nu ma pot abtine sa nu ma intreb: de ce oare?... Se pare ca sunt inconjurata peste tot de semnalele "he's not that into you". Cand oare voi gasi pe cineva care este "into me"?...

No comments:

Post a Comment