Tuesday 17 February 2009

30 anul asta...

Nu e niciodata prea devreme sa planifici. De aceea, fac apel la voi prietenii mei care imi urmariti lamentarile virtuale sa ma ajutati cu sugestii.

Pe 30 decembrie 2009 implinesc 30 de ani. O cifra care ma sperie si ma urmareste ca un spectru fatal de cand am implinit 24 de ani (fiecare an care trecea ma apropia de momentul fatidic). Si ca sa nu mai sufar iarasi de depresie (sincer, m-am saturat, de cativa ani incoace luna ianuarie e inevitabil marcata de depresie si de obicei ma loveste si cate o gripa nasoala) as vrea sa sarbatoresc cu elan trecerea mea intr-o noua categorie de varsta.

Deci, ce-mi sugerati? Conditiile mele sunt: cat mai multi prieteni si cat mai multa distractie. Refuz sa iau Londra in consideratie deoarece in perioada dintre Craciun si Anul Nou bate vantul pe strazi, Londra e un oras parasit. Refuz sa iau in consideratie o destinatie exotica unde voi fi doar eu si o sticla de tequilla. Asadar, ce optiuni ne raman?

Va multumesc anticipat!

2 comments:

  1. Pai ti-ai raspuns singurica la intrebarea aceasta draga mea. E clar ca noi, toti prietenii tai nu am reusi sa plecam cu totii elswhere din tara si e clar ca majoritatea prietenilor tai suntem aici, in Romanica. Tot clar e si ca de fiecare data cand ai petrecut aici a fost frumos..so acasica intr-un club e c m facila solutie, desi poate nu prea impressive!Eu una tot aud pe toata lumea anul asta pregatindu-si petreceri de neuitat pt incununarea acestei varste...poate ca e doar o pasa de sictireala, dar nu ma trage ata deloc sa pun in practica evenimentul. Dar repet, poate imi vine cheful intre timp!Si imi pare tare rau ca anul trecut, am reusit sa iti facem o zi de cacat...si acum imi amintesc cum ne-ai asteptat 1 ora in fata casei in Greenwhich,avand si nevoi stringente. Poae anul asta ma revansez in vreun fel!

    ReplyDelete
  2. Haha, nevoi stringente aveam intr-adevar :)) Noroc cu pub-ul de vizavi. Lasa ma ca macar am ramas cu amintiri inedite! Asa ma gandesc si eu, draga mea, din ce in ce mai mult constat ca tot acasa ma simt mai bine! Asa ca poate ne strangem o mana de oameni si facem ceva dragut! :) Pup dulce!

    ReplyDelete