Sunday 10 May 2009

Exista momente in care totul e mai clar. Totul e posibil. Asemenea momente strapung tristetea existentiala asemenea razelor soarelui dupa furtuna.

Eu am un citat favorit din Coelho de care ma agat de fiecare data cand imi e mai greu: "cea mai intunecata ora din noapte e cea de dinaintea rasaritului". Se pare ca rasaritul a sosit in sfarsit dupa o noapte foarte lunga si lipsita de stele.

M-am trezit pur si simplu intr-o zi ca am devenit altcineva, cineva mai puternic, mai sigur pe sine, mai atragator asemenea unui soare autosuficient. Ma gandesc de asemenea ca momentele de declin emotional, de ratacire prin mlastinile propriilor reziduuri sufletesti, de lupta acerba cu propriii demoni si temeri, sunt intotdeauna un semn bun, un semn ca rasaritul e aproape. Si asemenea unui sarpe ce isi schimba pielea, am lepadat pojghita bolnava cu care traiam de prea multa vreme si am devenit altcineva. Schimbarea s-a produs in sfarsit.

As vrea sa sarbatoresc iluminarea asta cu restul lumii si sa imi strig in cele patru zari victoria asupra propriei persoane.

As vrea sa fac din timp un prieten si sa il stapanesc pentru a transforma viata intr-o sarbatoare, asa cum ea merita traita. Nu e niciodata prea tarziu sa speri cu adevarat!

1 comment: