Friday 23 January 2009

Google yourself

Probabil ca o facem cu totii. Sincer nu mi-ar fi trecut niciodata prin cap sa fac chestia asta, dar in urma cu vreo 3-4 ani un coleg de serviciu se distra printand poze ale celor cu acelasi nume. Daca stai sa te gandesti, nu poate fi ceva cu totul intamplator, trebuie sa exista un soi de logica invizibila intre lucruri si numele lor...

Asadar, am decis sa fac un mic experiment si m-am cautat pe Google. Prima sunt eu, desigur, pe Linkedin, Facebook, Hi5, haihuiprinlume si chiar pe poezii.ro (unde apar cu o biografie autofabricata si nimic publicat :))). Alter-ego-urile mele,insa, am fost surprinsa sa constat sunt ceea ce eu nu sunt si probabil (slava domnului in unele cazuri) nu voi fi niciodata.

Deci, cine sunt celelalte cu acelasi nume si prenume:

1. Fiica primarului din Ploiesti (sau cel putin era primar in 2003), o "beizadea" dupa cum o numeste articolul cu pricina, genul de copil de bani gata, care si-a deschis o firma de design de mobila si a cheltuit foarte multi bani (publici, se pare!?) pe o nunta fastuoasa si alte extravagante. Nimic neobisnuit pentru copii de bani gata din Romania.

2. O promotera/hostess in varsta de 20 de ani, 1.65 inaltime si 43 de kg, dimensiuni 89/62/90, satena cu ochi caprui.

3. Doamna doctor endocrinolog de la Spitalul Malaxa

Asadar, incerc sa gasesc logica lucrurilor aici: prea bogata n-am fost niciodata (din fericire sosia mea din Ploiesti este), detinatoare a dimensiunilor prefecte nici atat (alter-ego-ul meu din modelling ma suplineste la acest capitol), iar stiintele exacte mi-au provocat intotdeauna fiori pe spira spinarii ( nu este insa cazul doamnei doctor). Deci: nici frumoasa, nici bogata, nici desteapta! Atunci cine sunt eu? :))) Imi place sa cred ca sunt latura artistica a acestui patrat!

No comments:

Post a Comment