Tuesday 17 March 2009

Flirtand cu soarele










"THE adoration of the sun was one of the earliest and most natural forms of religious expression. Complex modern theologies are merely involvements and amplifications of this simple aboriginal belief. The primitive mind, recognizing the beneficent power of the solar orb, adored it as the proxy of the Supreme Deity. Concerning the origin of sun worship, Albert Pike makes the following concise statement in his Morals and Dogma: "To them [aboriginal peoples] he [the sun] was the innate fire of bodies, the fire of Nature. Author of Life, heat, and ignition, he was to them the efficient cause of all generation, for without him there was no movement, no existence, no form. He was to them immense, indivisible, imperishable, and everywhere present. It was their need of light, and of his creative energy, that was felt by all men; and nothing was more fearful to them than his absence. His beneficent influences caused his identification with the Principle of Good" (Source http://www.sacred-texts.com/eso/sta/sta11.htm)

Uitasem ca de la el vine iubirea fata de viata. M-am incapatanat sa cred ca poti trai si fara sa fii dependent de vreme frumoasa... Mi-am zis ca asa cum o fac milioane de englezi, o pot face si eu...

Se pare totusi ca o cura sanatoasa de soare, vindeca orice rani, te curata de orice ganduri negative si te scapa de toata singuratatea existentiala...

Am fost pentru prima data in Gran Canaria. Ba mai mult decat atat, iertati-mi ignoranta, habar nici nu aveam ca Insulele Canare sunt rasfirate undeva in Oceanul Atlantic aproape de coasta de Vest a Africii si ca sunt la o distanta apreciabila de Spania, tara de care apartin din orice punct de vedere mai putin geografic. Ma intreb oare ce am pazit eu la orele de geografie, de vreme ce sunt nenumarate locuri pe lumea asta pe care le descopar datorita avioanelor si a prietenilor (din nou tot ei) care ma incurajeaza sa calatoresc, in ciuda asinitatii de care uneori dau dovada.

Gran Canaria, un loc mai degraba arid si pietros, e o insula de origine vulcanica de aproximativ 50 km diametru, cu capitala la Las Palmas. In principiu, din cate am observat eu, frumusetea acestui loc se datoreaza oamenilor. Atat prin faptul ca locuitorii insulei sunt cei mai ospitalieri si placuti oameni pe care i-am vazut vreodata (sunt amabili fara sa astepte nimic in schimb, serviciul oferit e extraordinar si ceea ce m-a impresionat e ca nu te lasa sa pleci cu mana goala, fie iti ofera un pahar de rom din partea casei, fie o acadea "por los ninos"), cat si prin faptul ca tot ceea ce e mai frumos acolo e "facut de mana omului". In Amadores oamenii au creat o plaja artificiala cu nisip greu adus din Caraibe (spre a nu putea fi luat de vantul aproape constant), au construit complexuri hoteliere in panta pe munte, au plantat flori, cactusi si palmieri pe marginea drumurilor si pastreaza o curatenie absolut frapanta.

Am sa scriu mai multe pe www.haihuiprinlume.com despre placerile turistice oferite de Gran Canaria.

Momentan ma voi concentra pe faptul ca datorita climei ideale m-am putut rasfata la soare aproape toata ziua (inclusiv la orele pranzului datorita brizei constante si a unui nor fin de nisip de provenienta africana care filtra razele ultraviolete) si mi-am incarcat bateriile vitale cat mai mult posibil. Ba am reusit sa capat si un foarte frumos bronz. Am flirtat cat am putut cu soarele. Soarele a fost scopul meu.

M-am amuzat si cu faptul ca in Playa del Ingles (statiunea unde eram cazati) e paradisul familiilor, pensionarilor si homosexualilor si ca oricum nu aveam nici cea ma mica sansa sa flirtez cu nimeni altcinva. E drept ca un vanzator in complexul comercial m-a strigat "guapa" si lucrul asta chiar m-a uns la inima, insa in general am fost scutita de propuneri indiscrete. Recunosc ca am avut ceva fantezii cu unii dintre taticii aratosi de la piscina, insa, mai in gluma mai in serios, si lucrul asta a fost de natura sa ma binedispuna: deci mai exista undeva in lume si barbati frumosi, soti si tati perfecti! In caz ca nu dau peste niciunul in UK, mi-am propus sa ma mut in Danemarca! :)

Asadar, declar cu satisfactie ca m-am vindecat de depresie. Sa fie cura de vitamine si minerale, soarele din Gran Canaria, prietenii sau toate la un loc, cert e ca m-am intors la viata!

6 comments:

  1. ce bine arati in costum de baie "guapa"

    ReplyDelete
  2. asteptam articolul si pe www.haihuiprinlume.com, acolo unde ti ai dobandit faima ;)))

    ReplyDelete
  3. Multumesc! :)

    Haha, celebra intr-adevar! Trimit articolul diseara! ;)

    ReplyDelete
  4. Suuuper! Ma bucur pentru tine.

    D.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. oh, da!I totally second you on the Danes.. they are h.o.t.!
    daca te muti in Danemarca pot sa iti recomand niste minunati copenhaghezi :D

    ReplyDelete