Saturday 23 January 2010

Ce fac eu in ianuarie...

Dorm mai mult decat de obicei si nu mai reusesc sa ma trezesc de dimineata decat in ultima clipa si intarzii la serviciu cu consecventa. Imi amintesc lunile in care ma trezeam cu o ora inainte, luat si micul dejun si imi beam si cafeaua inainte de pleca la munca...

Citesc foarte mult. Recuperez zilele pierdute in care nici nu am binevoit sa deschid vreo carte.

Merg la sala ca o nesatula. Drept urmare m-am propcopsit cu cea mai dureroasa febra musculara din istorie. Ma tem ca mi-am rupt vreun muschi...

Din cand in cand scriu. Nu scriu chiar doua pagini pe zi asa cum mi-am propus initial, dar macar e un progres.

Fac economii la sange si constat ca nu e imposibil.

Ma pregatesc de o noua vacanta in Thailanda. De data asta mai pregatita, ma avizata, mai avida de informatii. Vreau sa fac "the most of it" de data asta. Si stiu ca asa va fi. Am o partenera de calatorie grozava!

Mi-e foame tot timpul. M-am rotunjit. O vreme mi-a fost indiferent, dar acum vreau sa fiu in forma asa ca, indata ce-mi trece febra musculara ma avant iar la sala. Cred ca varsta, nu mai am nici o scuza sa nu fac eforturi sa arat bine. Timpul nu iarta.

Visez la o familie... Cam atat...

No comments:

Post a Comment